مدرسة ميت كنانة الريفية الاعدادية
أنت غير مسجل لديناللتسجيل إضغط .....هنـــالاتنسونا من صالح دعائكم ....رضا منتصر
أنت غير مسجل لديناللتسجيل إضغط .....هنـــالاتنسونا من صالح دعائكم ....رضا منتصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تعليمى تربوى ثقافى يسعى لنشر ثقافة الجودة

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخولأحدث الصورمجلة الريفية
رمضان كريم وعام دراسى سعيد
دعوة لجميع اعضاء المجتمع المحلىلمشاركة المدرسة 
لتحقيق الجودة والاعتماد التربوى
              ( قائدفريق المشاركة المجتمعية// رضامنتصر)

يسعد المدرسة ان تعلن عن فتح المكتبة للاطلاع والاستعارة
ومعامل الحاسب للتدريب لجميع الفئات من ابناءالقرية
ويسعدنا الاعلان عن قرب اعادة افتتاح المنتدى الاجتماعى
 بعد انتهاء اعمال الصيانة اعتبارا من اول مايو 2010
برجاء سرعة الاشتراك اوسداد الاشتراكات للاعضاء القدامى

المواضيع الأخيرة
» مسابقة اوائل الطلبة التيرم الاول 2013/2014
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 11 ديسمبر 2013, 10:37 am من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

» مسابقة اوائل الطلبة التيرم الاول 2013/2014
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالثلاثاء 10 ديسمبر 2013, 8:08 pm من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

» أنماط القيادة فى اتخاذ القرارات الإدارية
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:18 am من طرف اعتماد يحيى

» التغيير وإدارة التغيير في الإدارة المدرسية الحديثة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:17 am من طرف اعتماد يحيى

» مفهوم القيادة وعناصرها وانماط القادة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:12 am من طرف اعتماد يحيى

» تعريف القيادة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:09 am من طرف اعتماد يحيى

» واجبات المعلم فى المدرسة الفعالة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:07 am من طرف اعتماد يحيى

» دور مدير المدرسة في التطوير والتغيير في عصر المعرفة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:05 am من طرف اعتماد يحيى

» صور جماعية للمكرمين والرواد والاخصائى والمديرة
الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 04 أبريل 2013, 11:54 am من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

رؤية المدرسة

نتطلع أن تكون المدرسة رائدة متميزة محفزة للتعليم والتعلم ، سمتها التميز والإبداع ، غايتها متعلم مؤهل فعال منتمى لدينه ووطنه في ظل مشاركة مجتمعية فعالة.

رسالة المدرسة

تلتزم المدرسة بتحقيق الرؤية عن طريق :-

1- جعل المعلمين بالمدرسة ذوى خبرة مهنية مستدامة ومتطورة .

2- استخدام التكنولوجيا في العملية التعليمية ( التعلم النشط ).

3- تشجيع المتعلم على الإبداع والابتكار والتميز.

4- بث روح الولاء والانتماء للوطن.

5- أن يكون هناك تواصل بين المدرسة والمجتمع والمجتمع و المدرسة      ( المشاركة المجتمعية ).

الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!

ahmed sepitan
ميرنا رضا درويش
سمير ‏٢٢
ورود الليل
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ورود الليل

الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! Empty
مُساهمةموضوع: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأحد 05 يونيو 2011, 11:09 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا احلى اعضاء
عاملين ايه ؟؟
انهارده الفكرة بتاعت التوبيك دى قديمه اووى وتقليده خاالص scratch بس حلووه اووى Wink
وهى انه كل عضو او عضوه يقول لنا على موقف مجرج Embarassed او مضحك او .............
مش بقولكم الفكرة قديمه اوى هههههههههههههه بس لذيذه خاالص
المهم ان الكل يشارك ويقول ومن غير ما حد يتكسف عااادى خاالص هههههههههههههههه
بس انا الى هختار العضو و بعدين الى بعدى يختار العضو الى بعده وهكذا .... ( حد فهم حاجه confused ههههههههه )
يلا انا بقى هختار دلوقتى
والعضو هوووووووووووووووووووووووووووو
سمير 22
يلا يا سمير علشانك اجدد واحد معانا فى المنتدى .... وكمان علشان نخرج من مود الاشتراكيه والسياسه No هههه
كلنا مستنين الموقف بتاعك Shocked هههههههه ومش تنسى تختار عضو بعدك
وتحياتى للجميع

bounce bounce bounce
سمير ‏٢٢

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 5:31 am

الحقيقة اكتر المواقف المحرجة بالنسبة لي ان حد يقارني مع غيري ‏
بس ما اذكرش موقف محدد يعني ‏
وتسلم الايادي على الموقف ‏
العضو اللي بعدي كاتبة الموضوع ورود الليل ‏

ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 6:07 am

فعلا المقرنات سخيفه اوووى جداااا بصراحه .. و ميرسى على اختيارك ليا
انا ليا مواقف كتير جداااااااااااااا محرجه بجد مش فى يوم بيعدى ليا غير وفى موقف محرج هههههه .. المهم
انا الاجازه الى فاتت كانت ليا واحده صحبتى قالت انها هتعمل لها ميل جديد ياهو لانه بتاعها هوت ميل وكده المهم قولت لها اوك وقالت لى هبقى ابعت ليكى اضافه واقبليها هيكون اول الميل momo المهم قولت لها تمام وكان ده فى الامتحانات وبعدها بقى نزلت مصر وكده المهم وانا قاعده على الميل لقيت اضافه اولها نفس الاسم ده طبعا قبلت وبقلها ازيك وعامله ايه وحشانى وهى كمان بترد عليا وعادى وكل المقدمات والسلامات و .. وبعدها لقتها بتقولى ممكن سألك سؤال قولت لها اه اتفضلى قالت لى انتى تعرفينى قولت هههه بحسبها بتهزر فلقتها بتتكلم جد قولت لها اومال حضرتك مين قالى انا مؤمن هههههههههههههههههههه والله العظيم ارتبكت جدااا واتأسفت له طبعا وبعدها هو اصلا من نفسه مسح الميل بتاعى شكله افتكرنى مجنونه ههههههههههههههههه كانت روان جمبى وفرحت فيا موووت ههههه بس كان موووقف محرج جدااااااااااا بجد ..
وعلى فكره التوبيك ده للرخامه يعنى اى عضو عاوز يختار نفس العضو كذا مرة يبقى حلوووو اووى كده هههه و انا اختار العضو الى بعدى اممممممممممممممممم
منونه حبيبت قلبى اتفضلى و قولنا يلا يا قمر على موقف حلوو كده

عدل سابقا من قبل ورود الليل في الأربعاء 08 يونيو 2011, 8:35 pm عدل 2 مرات
سمير ‏٢٢

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 7:01 am

قدر الله وما شاء فعل ‏
وتسلم الايادي
ميرنا رضا درويش

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 5:45 pm

ماشى يارنا انا من بداية السنة كان فى رقم بيفضل يتصل بيا ع التليفون وانا مش برد وبعدين اختى ردت وشتمته وكده وبعدين شلت الخط بتاعى لفترة واخدت الخط بتاع اخويا وفضلت شوية بيه وقبل ما الخط يقفل بكام يوم اخدته وشغلته وقعد فترة محدش يتصل من الرقم الغريب ده وبعدين جه فى يوم كان فى الاجازة بس بناخد دروس وكنت بحفظ عربى فى البلكونة فجاة اتصل الرقم تانى لاول مرة بعد ما رجعت الخط وقعد يتصل كتير وبعدين عملته صامت بس كان بالى مشغول بالتليفون يعنى مين ده اللى بيتصل وعايز منى ايه وعرف رقمى منين وجاب اسمى منين فرحت رديت لان الفضول كان هيموتنى وقلت الو مين قالى انا عايز اقولك حاجة بس ماترديش الا لما اخلص كلامى قلتله ماشى اتفضل بس انجز قالى انا بحبك ومعجب بيكى وقبل ما يكمل قلتله لو سمحت انسى الرقم ده وماتتصلش بيه تانى خالص والكلام ده كان قدام اخويا من اول المكالمة يعنى اول مارديت ونزل قال لماما وحكى اللى حصل وانا نزلت وراه وحكيت وقلتلها ماما انا مش عايزة وجع دماغ انا عايزة اجيب شريحة اتصالات لان شريحتى الاولى كانت فودافون ورحت جبتها وجه معايا اخويا وسجلها وكل حاجة بس ماما قالت لبابا و بابا كان فى مصر وهو بيتصل راحت حاكيه كل حاجة ولما رجعت البيت ماما اتخنقت معايا بس مش لعدم ثقة لانى كنت غلطانة علشان رديت عليه وجه بابا واتخانق طبعا ورحت طالعة اودتى وقعدت اعيط وطلعتلى ماما وقالتلى ماتزعليش قلتلها انا خايفة ثقتكم تنهز فيا قالت انا عمرى ما ثقتى هتنهز فيكى بس انتى كان عندك فضول تعرفى هو بيتصل ليه وممكن بعد مايقول اللى هو عايزه يبقى عندك فضول لحاجات بعد كده مش كويسة وانتهى الموضوع على كده وبعد كده بابا صالحنى وقالى نفس الكلام اللى ماما قالته وبالمناسبة انا خوافة جدا من المواضيع دى يعنى غادة مرة عملت فيا فصل على الميل يعنى كان قلبى هيوقف وقلت لاختى وغيرت الميل وكانت ليلة او حتى رقم غريب اتصل بخاف اوى واصلا بخاف اى حد يقول عليا كلمة مش كويسة او يتهمنى بالباطل وسورى انا عارفة ان الموضوع طويل ورخم بس ده اكتر موضوع احرجنى فى حياتى وطبعا العادى ان كل فترة بتنحرج باى موقف ده العادى يعنى والعضو اللى هيكتب موقفه بعدى هو اول عضو هيقرا موضوعى غير سمير 22 وورود الليل(رنا) لانهم كتبوا مواضعهم او مواقفهم يعنى وشكرااااااااااااااااااااا كتير يارنا على اختيارك ليا والمواقف المضحكة فى حياتى كتيييييييييييييرررررررررررررررر لانى بطبيعتى بحب الهزار الكتير وشكرا
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 6:32 pm

يالهووووى يا ميرنا موقف بجد زباااااله خااالص اصلا المشكله انك مش بيبقى ليكى ذنب بس بردو انتى الى غلطانه مش عارفه ازاااى confused
بس ده انتى تحمدى ربنا لانه موقفك ده يجى ايه قصاد مقالب روان وبالزات اخر مقلب الى فات كنت همووووت انتى مش هتتصوريه اصلا ولى الافلام الهندى هههههههه ابقى خلى غادة تقوله ليكى او انا هبقى احكى ليكى عليه .. ولى فاكره ساعت ما حد غيرى كلمك من الميل بتاعى الى بسجل بيه فى المنتديات وكده انا لحد انهارده مش عارفه يعنى هو مخترق ولى مين الى كلمك حتى انا مفهمتش من غادة قالك ايه ؟ بس يلا بقى عدى على خير والحمد لله وكويس انك صدقتى انه مش انا ومنتظرينى العضو الى بعدك يا جميل ...

ahmed sepitan

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 7:26 pm

بجد موضوع رااااااااااائع يا رنا بس بجد هو انا ليا كذا موقف لكن اكثر موقف لما مره سالنى استااذ سؤال ومعرفتوش ومستاناش لحد اما افتكر لانها كانت مااااااااادة ادبية وبصرااحه مش بحب موااااااااااااااااااااااد ادبية خالص وهى دى اللى بتنقصنى وراح بدا يتريق عليا علشان عارف انى شاطر وبدأيقولى انت مشيت وراااااااا حجات مش هينفع اقولها وبدووووون ذكر اسم المدرس انا فعلااااااااااااااااااااااااااااااا بحبه جدااااااااااااااا لكن كويس اللى انا مش هفتقده فى الثانوى علشان هروح عنده درس معلش يمكن الموضووووووووووع رخم شويه بس
العضوووووووووووووو اللى انا هختاره بعدى غادة بس ياريت تقوووووووووول
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 7:36 pm

ثانكس يا احمد وكويس ان التوبيك عجبك
شكل الموقف محرج اوى اوى بس بصراحه انا مش فاهماه كويس ههههههههههههه
وعلى فكرة انا كمان مش بطيق المواد الادبيه ابدااااا ابدااااا انا بحب العلوم والكيميا والفيزيا و الفرنش طبعاااااا ده انا مستنيه اولى ثانوى علشانه هههههههههه
ومرسى على مرورك و لجميع الردود كمان نورتو التوبيك كلكم
ويلا يا غادة مستنينك على ناااار ههههههه

bounce

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 9:58 pm

الاول :سوووورى يا ميرنا والله مكنش قصدى انا كنت بعتالك مستج عالميل بتاعك من بتاعى القديم انى عملت واحد جديد وانى هبعت لك اضافة ...
ولما انتى قعدتى تقوليلى انتى مين فكرتك بتهزرى واستهبلت شوية ...
لكن انا مكولتلكيش انى ولد او حاجة انا قولت لك انى بنت ..
وعموما سورى عندى دى
اوك..
صراحة انا مش هقدر اقولك مرسى يا احمد لانك وقعتنى فى مشكلة ...
انا كنت خايفة موت حد يختارنى ...
المهم...
انتوا عايزين موقف محرج مممممممممممممممممممممممممممم
مرة وقعت فى الشارع .........
صراحة انا مش عارفة اقول ايه ؟؟؟ لانى معنديش مواقف مضحكة او محرجة ....
يعنى كل الذكريات زى بعضها مفيش اختلاف ..واكيد لانى مبهزرش كتير ....
طبعا كلكم بتقولوا ايه الكآبة دى ..
على العموم
شكرا
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 10:05 pm

اووك يا غاده مش عاوزه تعترفى Twisted Evil
ههههههههههههه
بس انتى يا قمرايه اختارى عضو بعدك
اوك .. حتى لو مكرر عااااادى خالص رخامه بقى ههههههه
المهم اختارى ..
وثامكس ليكى على مرورك يا جميل

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 10:10 pm

آآآآآآآه سورررررررررررررررررى نسيت ..
لكن انا بجد معنديش مواقف خالص يمكن بهزر شوية عالمنتدى علشانك لكن مش اكتر ..
وبعدين يا رنا انتى ان اى حاجة حلوة فى حياتى اتحولت لكابوس ...
انا كنت ناوية اختار احمد لكن مش هحرجه
انا هختار؟؟؟؟؟؟؟
ايه رايكم "كريم"
اوك
مستنينك يا كريم
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 10:29 pm

يادى النيله كابوس ايه بــــــــس ...
و انتى مضحكتيش على الموقف بتاعى وهبلى ههههههههه وموقف ميرنا واحمد وسمير ... وكريم مقدما ههههههههههه
كووويس اختيارك للجنرال لانه بقاله كتير مش بيدخل
بس لازم يرد على موضوعى والى ـــــــــــــــــــــــــ ههههههههههه
وتحياتى ليكى يا قمرايه

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 10:32 pm

ياااااااااااااااااااااااااااااااه
دا انتى اكتر واحدة عارفة ...
وخصوصا من بداية السنة دى ...
وعموما انا مضحكتش على المواقف بتاعتكوا يعنى عملت ليكوا شوية احترام...
يعنى عادى
ahmed sepitan

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالأربعاء 08 يونيو 2011, 11:49 pm

على فكره مش هضغظ عليكى لكن شكلك مكسوفه يا غاده اصل مش معقول 15 سنة محصلكيش موقف محرج او مضحك او حتى ضايق كده هتزعلى المنتدى منك وياريت متزهقيش منى بجد انا اختارت لان الكل قال ملقتيش غيرك بيقول عليكى جريئة وياريت تكتبى اشعارك تانى بجد كانت حلووه وكنت بقعد اقراها ولو ان بعض الجمل مش بفهما لكن المضمون بفهمه لكن ياريت رترجعى بالروايات والقصائد تانى وياريت متكنيش زهقتي مع تحياتى
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 1:10 pm

لالالالالالالالالالالالالالا
صدقنى انا مش مكسوفة...
انا بجد معنديش مواقف محرجة او مضحكة ...
لكن بالنسبة لمواقف تضايق او تنرفز او تحزن فكتيرررررررررررر ميتعدوش ...
وياريت ميكنش المنتدى زعل منى !!!!
بيتهيقلى بان من كذا موقف انى جريئة ....
وبعدين انا فعلا وقعت فى الشارع فى اجازة السنة اللى فاتت .... مش هقول اكتر من كده ...
يااااااااااااااااااااااااااااااااه
دا انا نسيت خالص حكاية الاشعار دى ...الامتحانات والكتب والآراء والنظريات والعقول اللى تشل ..الخ
نستنى خالص
بس كويس ان فى حد بيقراها ...
واى جمل انت مش فاهمها قولى عليها وانا هشرحهالك ...
هههههههههههه
ياريت انتوا اللى تكونو مزهقتوش منى
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 9:41 pm

نزهق ايه بس يا قمرايه
بس انا بصراحه نفسى اقرأ الروايه بتاعتك انتى ياما كلمتينى عنها وانا نفسى اقرأها
حتى عجبنى اووووى الاسم بتعها هههههه
اتمنى تنزلى لنا اول فصل منها على المنتدى
اوك يا قمر
بس ياريت بعد ما اخلص امتحانات لانه انا اكيييد مش هذاكر وهقرأها الفضول ممكن يقتلنى هههههههههههههههه
وتحياتى ليكى يا سكر

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 10:22 pm

اكيد انتى تقصدى "نساء القصر "...
والله دى كمان نسيتها انا شكلى لسعت بدرى...
وبعدين طالما هى عجباكى ..
طب ايه رايك انك مش هتشوفيها بعينك غير لما ترجعى ...
ممكن تلاقوا رنا هنا بكرة الصبح
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 10:37 pm

هههههههههههههههههههههه مشكلتك انك حفظاااانى هههههههههه
بس انا عاجبنى اوووى الاسم بتاع الروايا علشان كده متشوقه اوووى اقرأها ..
اانتى خلصتى كتابتها ولى لسه انا فاكره انك لسه مش كملتيها
وعلى العموم لازم انا اكون اول واحده تشوفها لانها اول روايا تكتبيها .. عارفه يا غـاده لوحد شافها قبلى _____________________
وايه يا جماعه الجنرال اتأخر علينا فى الرد ليه ياترى
ياريت يكون خير ..
وتحياتى للجميع

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 11:32 pm

اه انا لسه مكملتهاش
يعنى فى فى دماغى كذا مشكلة وكذا نهاية ..
وعموما هى بتتكلم عن مجموعة من النساء تربطهم صلة اجتماعية بيعيشوا حياة طبيعية وكل واحدة غرقانة فى احلامها لحد ما تحصل المفاجأة وبعد كده ......
رن دلوقتى ممكن تموت لو مقرتهاش
ههههههه
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالخميس 09 يونيو 2011, 11:55 pm

غاااااااااااااااااااده بطلى بقى
يلا يابنتى ابعتيها لى على الميل طيب لحسن انتى عارفنى كده ممكن اتشل
اهىء اهىء اهىء ترضى صحبتك تتشل ..
ومتحكيش حاجه تانى لانه كده بتشوقينى اكتر
اوك
ومش مع السلامه بقى هههههههههههههه

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 12:10 am

لالالالالالالالالالالالالا
لن اتنازل عن موقفى
انا مواطنة مصرية وليا حقوق فيكى
يعنى أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأنسى
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 12:58 am

اووووووكيه يا غاده
ويا جماعه معلشى انا هختار عضو غير كريم لحد ما يشرفنا وتو مايجى يبقى يرد فى اى وقت بس انا هختار عضو دلوقتى علشان بس نكمل اللعبه
والعضو هوووووووووووووووووووووووووووووو
ساره
تدبيسه كده من الاول هههههه على فكرة ده من ضمن الترحيب بيكى يا قمر
يلا بقى عاوزين موقف لذيذ كده يا جميل وفى انتظاااااااااارك
مش تتأخرى ...

سارة

سارة

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 1:20 am

ههههههههههههههه ايه الترحيب الرهيب دة Very Happy ^_^
بس شكراً جزيلاً على الترحيب يا قمر Smile

ممممممممممممم بصراحة هما كتيييييييييير جداً لكن مش فاكرة حاجة معينة

لكن ممكن أقول آخر واحد حصلي :

كنت في نادي وكسرت كوباية والناس كلها بصت عليا .. تخيلي كنت عاملة ازاي ساعتها Very Happy

معلش الموقف قصير أوي لكن دة اللي في ذهني دلوقتي
/
\
/

أنا قرأت إن من قوانين اللعبة أختار عضو بعدي .. هاختارك انتي يا ورود الليل
(من المساهمات أظن إن اسمك رنا ^_^ ) ؟؟

ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 1:46 am

بالظبط انا رنا يا جميل .. طبعا من ساعه ما استاذ رضا قال عليا انا وغاده وروان ههههههههههـ
يالهووووى ده انتى موقفك بجد صعب اووووى انا متصورة بجد لانه حصل لواحده صحبتى قبل كده ههههههههههه
انا ياستى هقولك على موقف مضجك حصل لى امبارح قبل الفجر كده
المهم
امبارح انا كنت بعلق الزينه علشان عيد ميلاد ميمى اختى انهارده وعامله حفله وصحابها جايين وكده المهم وانا بقى مفتريه بعلق الزينه فى اللمبه الى فى السقف الى فوووق خاالص انا لحد دلوقتى مش مصدقه انى طولتها اصلا هههههه المهم وانا بقى بعلقها راحت ميمى دخلت وبتقول قافلين النور ليه وراحت فاتحاه وانا طبعا ساعتها اتكهربت ههههههه بس الحمد لله مش اوى وقلبت بضحك بقى هههههه
وبــــــــــــــــــس كده
انا بقى هختار العضو
امممممممممممممممممممممممممممممممممم
احمد سبتان
يلا بقى رخامه اشمنى انا الى كتبت مرتينههههه وياريت يا احمد ترخم انت كمان وتختار عضو قال قبل كده هههههههه
وتحياتى للجميع ..

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!   الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!! I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 1:28 pm

على فكرة يا رنا انا اللى المفروض كنت اختار
وعموما انا هسامحك لانى كنت هختار سارة برده
ايه رايك يا احمد لو تختار أ.رضا بدل ماهو مطنشنا كده
بس يا سارة اتكسفتى من كوباية لالالالالالالالا انا اول ما ادخل النادى انا واحمد (ابن اختى) بنكسر اى حاجة قدامنا وبنوقع الناس ..... عادى جدا
وبعدين انتى اتكهربتى يا رنا انتى عايزة قلبى يوقف اقول عليكى ايه
وقعدتى تضحكى كمان
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

الشجاع يدخل ويقول لنا ........ !!!
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الشاطر يدخل بسرعه ويحل.."مسابقه"