مدرسة ميت كنانة الريفية الاعدادية
أنت غير مسجل لديناللتسجيل إضغط .....هنـــالاتنسونا من صالح دعائكم ....رضا منتصر
أنت غير مسجل لديناللتسجيل إضغط .....هنـــالاتنسونا من صالح دعائكم ....رضا منتصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تعليمى تربوى ثقافى يسعى لنشر ثقافة الجودة

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخولأحدث الصورمجلة الريفية
رمضان كريم وعام دراسى سعيد
دعوة لجميع اعضاء المجتمع المحلىلمشاركة المدرسة 
لتحقيق الجودة والاعتماد التربوى
              ( قائدفريق المشاركة المجتمعية// رضامنتصر)

يسعد المدرسة ان تعلن عن فتح المكتبة للاطلاع والاستعارة
ومعامل الحاسب للتدريب لجميع الفئات من ابناءالقرية
ويسعدنا الاعلان عن قرب اعادة افتتاح المنتدى الاجتماعى
 بعد انتهاء اعمال الصيانة اعتبارا من اول مايو 2010
برجاء سرعة الاشتراك اوسداد الاشتراكات للاعضاء القدامى

المواضيع الأخيرة
» مسابقة اوائل الطلبة التيرم الاول 2013/2014
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأربعاء 11 ديسمبر 2013, 10:37 am من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

» مسابقة اوائل الطلبة التيرم الاول 2013/2014
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 10 ديسمبر 2013, 8:08 pm من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

» أنماط القيادة فى اتخاذ القرارات الإدارية
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:18 am من طرف اعتماد يحيى

» التغيير وإدارة التغيير في الإدارة المدرسية الحديثة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:17 am من طرف اعتماد يحيى

» مفهوم القيادة وعناصرها وانماط القادة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:12 am من طرف اعتماد يحيى

» تعريف القيادة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:09 am من طرف اعتماد يحيى

» واجبات المعلم فى المدرسة الفعالة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:07 am من طرف اعتماد يحيى

» دور مدير المدرسة في التطوير والتغيير في عصر المعرفة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 21 أبريل 2013, 10:05 am من طرف اعتماد يحيى

» صور جماعية للمكرمين والرواد والاخصائى والمديرة
Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالخميس 04 أبريل 2013, 11:54 am من طرف Ø±Ø¶Ø§ منتصر

رؤية المدرسة

نتطلع أن تكون المدرسة رائدة متميزة محفزة للتعليم والتعلم ، سمتها التميز والإبداع ، غايتها متعلم مؤهل فعال منتمى لدينه ووطنه في ظل مشاركة مجتمعية فعالة.

رسالة المدرسة

تلتزم المدرسة بتحقيق الرؤية عن طريق :-

1- جعل المعلمين بالمدرسة ذوى خبرة مهنية مستدامة ومتطورة .

2- استخدام التكنولوجيا في العملية التعليمية ( التعلم النشط ).

3- تشجيع المتعلم على الإبداع والابتكار والتميز.

4- بث روح الولاء والانتماء للوطن.

5- أن يكون هناك تواصل بين المدرسة والمجتمع والمجتمع و المدرسة      ( المشاركة المجتمعية ).

Happy Birthday Ya Gamil

ورود الليل
Ghada ElSharawY
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

Happy Birthday Ya Gamil Empty
مُساهمةموضوع: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 29 مايو 2011, 1:52 pm

طبعا مصــــــــــــــــــــــــــــــر كلهـــــــــــا بتستعد للاحتفــــــــــــــــــال بعيد ميلاد امورتنـــــــــــــــــــــا "ميرنـــــــــــــــــــــــــــــا " santa
وطبعا كان يوم اسود علينا ....المهــــــــــــــــــــــم:
اولا احب انى اهدى تهنئــــــــــــــــــة خاصة من القلــــــــــــــــــــــــــب لأمورتى الحلوة jocolor
ثانيا تهنئـــــــــــة خاصة احب برده انى اهديها بمناسبة مــــــــــــــــــــــــــــــــرور 3سنوات على كرهنا لبعض .لالالا.قصدى حبنا لبعض ...
ثالثا تهنئـــــــــــة خاصة احب انى اهديها برده للاهل والاصحــــــــــــــــــــاب ولبابـــــــــــا ومـــامـــــــــا بمناسبــــــة احتمالية لم شمـــــــــــل الثلاثى المـــــــــــــــرح "طبعا اقصد انا وميرنا ورود الليل "
على فكرة يا جماعة احب انى اقول لكم ان ورود الليل بروفيسيــــــــــــــره بلا فخر فى اعداد الحفلات واعياد الميلاد وطبعـــــا اشهر الماكولات affraid
وطبعا الفدائييـــــــــــــــــــــــــن بس هما اللى مسموح لهم بالتذوق "
رابعــــــــا تهنئة خاصة جداااااااااااااااا للهديـــــــــــة اللى هاجبها لميرنا...
خامســــــــــا تهنئــــــــــة حارة مولعـــــــــــــــــة برده احب انى اهديهـــــــــــــــــا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ودلوقتـــــــــــــــــى احب انى ادعو كـــــــــــــــــــــ الاعضاءــــــــــــل للمشاركة فى احيـــــــــــــــــــاء عيد ميلاد ميــــــــــــــــــــــــــرنا السنوى الخامـــــــــــــــــس عشــــــــــــــر
برعايـــــــــــــــــــة
ـكوكـــــــــــــــــــــــــاكولا ـ افتح ...تفرح ـ
ـجهينة ـ كــــــــل الصحة ..كـــــــــــــــل الطعم ـ
ــمدينتـــــــــــــــــــــــى "مدينة عالمية ..على ارض مصرية "
ـ فودافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون " القوة بين ايديــــــــــــــــــــك"
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مع تحياتــــــــــــــــــى lol!
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالأحد 29 مايو 2011, 7:51 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كده يا اميرة لحقتى حطيتى الموضوع قبلى اووووووووووك Twisted Evil ... بس لسه على فكرة انهارده مش 1\6 Rolling Eyesهههههههههههههههههههه
انا كمان احب اشاركك فى الاحتفال فى يوم ميلاد اعز اصحابى طبعاWink من غيرى الميلاد ملهوش طعمLaughing ههههههههههههه (حد يقدر يقول غير كده ولى ايه Cool )
لو انا بس كنت موجوده كنت ابدعت فى المأكولات على رأى الاميرة الهجينه بس ربنا نجاكى يا ميرنا انتى والاميرة الهجينه هههههههههه
يلا بقى بجد bounce
يوم ميلآد القمر يوم ميلآد النجۈم .. يۈم ميـلآدڪ يآ( ميرنا )آحلى لحظہ ۈآحلى يــۈم ..

في أحلى يوم بالشهر

حبيت أسبق كل البشر ( رغم ان الاستاذ الاميرة قبلى ههههههههههههههههه)

وأهني اللي أحلى من القمر

وأغلى من النظر

وأبارك لها بيوم ميلاد العمر

وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر

وأقولها كل عام وانتي بخير وعقبال بليووووووووون سنه I love you

وده بقى برعايه كوك زيرو هههههههههههههههههههههههههههههههههه علشان الرجيم بردو هههههههههههههههه
وتقبلى مرورى يا قمر وابقى سلملى على ميرنا وخليها تتدخل الميل اوووووووووووك
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 3:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
على فكرة يا ورود الليــــــــــــــــــــــــــــــــــــل موضوعى احسن من موضــــــــــــــــوعك geek
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وعلى فكرة انا عارفة ان لسه بدرى على 1\6 بس انا حبيت اسبق الكـــــــــــــــــــــــــــــل bounce
بس ابوس ايدك اوعــــــــــــــــــــــى تيجى احنا حرمنـــــــــــــــــــا ندوق اكلك No
وبعــــــــــــدين كوك زيرو انتى ناقصة هتبقى شبة مسمار عشرة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
على فكرة انا بهزر دا انتى حبيبتى يا ورود الليل وعقبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال عيد ميــــــــــــــــــــــــلادك
يا جماعة عيد ميلاد ورود الليل 10\7 هى قالتلى مقولش لحد وانا طبعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ومن محاسن صدف القـــــــــــــــــــــــــدر ان عيد ميلادى بعد عيد ميلادها بشهــــــــــــــــــــــر 10\8
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا لحد دلوقتـــــــــــــــــــــى مالقتش ولا عضو دخــــــــــــــــــــل وعبرنا على العموم احنا لسه مستينكم
يالا اتصلوا بينا بسرعة وسجلوا اسماءكم علشان تفوزو معانا
على فكرة انا عندى احساس انى تخليت عن وقارى وبقت سخيفة Suspect
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 3:53 pm

الأميرة الهجينة كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههه
على فكرة يا ورود الليــــــــــــــــــــــــــــــــــــل موضوعى احسن من موضــــــــــــــــوعك geek
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههدددددنةلةتىده مش موضوع يابنتى دى مجرد مقدمه علشان اقول للبت ميرنا كل سنه وهى طيبه هههههههههههه انما طبعا حد يقدر يقول حاجه على موضوعك يا قمرايه ههههههههههه
وعلى فكرة انا عارفة ان لسه بدرى على 1\6 بس انا حبيت اسبق الكـــــــــــــــــــــــــــــل bounce
ده انتى ماشاء الله فاكره من شهر كاااااااامل ههههههههههههههههههه
بس ابوس ايدك اوعــــــــــــــــــــــى تيجى احنا حرمنـــــــــــــــــــا ندوق اكلك No
هههههههههه يابنتى حرام عليكى ده انا عمرى ما عملت حاجه وحشه خاااالص انتى فاكرة الكريم كارمل هههه من ساعتها وانا من سنتين مدقتهووووش الحمد لله مش انا الى كنت عملاه هههههههههههههههه
وبعــــــــــــدين كوك زيرو انتى ناقصة هتبقى شبة مسمار عشرة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههتكككهههتتىانتى يابنتى ايش فهمك انتى بس ده انا مع المودلززززززززز هههههههههههه
على فكرة انا بهزر دا انتى حبيبتى يا ورود الليل وعقبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال عيد ميــــــــــــــــــــــــلادك
والله وانتى كمان يا جميل وعقبال يوم ميلادك انتى كماااااااان ويبقى احلى من الى فات كمان رغم انه الى فاتكان راااائع وتحت اشرافى طبعاااااااااا هههههههههههههه
يا جماعة عيد ميلاد ورود الليل 10\7 هى قالتلى مقولش لحد وانا طبعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!
يالهووووووووووووووى ده انتى فضيحه منك لله ادعى عليكى بأيه
ومن محاسن صدف القـــــــــــــــــــــــــدر ان عيد ميلادى بعد عيد ميلادها بشهــــــــــــــــــــــر 10\8
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههايهانتااااانبنيالهووووووى ده مبقاش موضوع ده بقى اعلان هههههههههههههههههههه
انا لحد دلوقتـــــــــــــــــــــى مالقتش ولا عضو دخــــــــــــــــــــل وعبرنا على العموم احنا لسه مستينكم
انا هروح اسجل وارد عليكى لحسن شكلنا وحش اووووى هههههههههههههههههههههه
يالا اتصلوا بينا بسرعة وسجلوا اسماءكم علشان تفوزو معانا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههووانانالىافلاليابنتى متحاوليش مفيش حد خاااالص هيرد انا بقولك اسجل وارد مسمعتيش الكلام ههههههههههههههه
على فكرة انا عندى احساس انى تخليت عن وقارى وبقت سخيفة Suspect
ههههههههههههههههه انا بردو مستغربه لتكونى مش الاميرة وواحده تانيه متخفيه affraid
وتقبلى مرورى يا قمر ايه

عدل سابقا من قبل ورود الليل في الإثنين 30 مايو 2011, 4:07 pm عدل 1 مرات
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 3:56 pm

ههههههههههههههههههههههه
والله انا شكيت فى نفســـــــــــــــــــــى scratch
ميرنا رضا درويش

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 4:10 pm

حرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررام عليكم فضحتونى وشكرا على انكم لسة فاكرين عيد ميلادى يعنى الغربة مش نسيتكم صديقتكم بس والنبى كفاية تسييح كده مصر كلها عرفت يوم عيد ميلادى وعلى فكرة يوم ميلادى يوم مجيد ياانسات يعنى بلاش تريقة طبعا فاهمة ياالاميرة الهجينة وشكرا مرة تانية على التهنئة
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 4:15 pm

وسعوووووووووووووووووووووو ياجماعه الملكه وصلت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وحشاااانى يا قمر
واكبر سلام وتحيه ليكى يا جميل منى طبعاااااااااا
ازاى بس ننسى يومك يا قمر عيب علينا بجدددددد

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
رضا منتصر
Admin
رضا منتصر

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 7:52 pm

كل سنة وانتى طيبة يا ميرنا ايتها العضوة المتميزة واللى مش ماركة فى المنتدى بفاعلية والله لولا الغائبة الحاضرة ورود الليل ( رنا الجميلة ) والاميرة الهجينة ( غادة الجريئة ) و القطة المشاغبة ( روان الشقية ) وبعض الاعضاء الاخرين كان المنتدى مبقاش له طعم
بالمناسبة معرفة عيد ميلادك مش سر انتى كتبتيه فى المنتدى والمنتدى كاتب انك هتحتفلى بيه خلال هذا الاسبوع فى اول صفحة تحت خالص عرفتى السر اللى عرفوا بيه تاريخ ميلادك

بصى على الصفحة الشخصية وانتى تتأكدى
https://elrifia.ahlamontada.com/u39
https://elrifia.ahlamontada.com
القطة المشاغبة

القطة المشاغبة

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالإثنين 30 مايو 2011, 8:50 pm

كل سنة وانتي طيبة يا جميييييل
وعقبال ملييووووون سنة
وبقي كده يا استاذ رضا بقى انا شقية
دايما ظلمني كده حررررررام
بس انا كنت ناوية اقول لها كل سنة وهي طيبة فيوم عيد ميلاده
مش قبل الهنا بالسنة
بس جمييييلة فكرة الموضوع يا اميرة ( غادة الجريئة ) على راي استاذ رضا
مع تحياتي للجميع
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مايو 2011, 1:26 am

مرررررررررررررررررررررسى ليك جداااااااااااااااااااا يا أستاذ رضا على الفضيحة الرائعة
كان لازم تسيح كنت خلى الموضوع ما بينى وما بينك خلاص يعنى
وثانيا أميرة هجينة ايه بقى ما انا اتفضحت خلاص pale
ايووووووووووووووووة انا غادة نادى بس على فكرة مش انا لوحدى اللى بدخل بالعضوية
وبعدين انا متسرعتش ووكتبت الموضوع قبل الهنا بسنة
رضا منتصر
Admin
رضا منتصر

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مايو 2011, 11:40 am

عيد ميلاد سعيد ميرو وعقبال مليون سنة
Happy Birthday Ya Gamil Images10
Happy Birthday Ya Gamil Eidspa10

وده منى ليكى

Happy Birthday Ya Gamil Eid_710
https://elrifia.ahlamontada.com
ميرنا رضا درويش

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مايو 2011, 11:53 am

شكرا كتيررررررررررررررررررررررررررر ا/رضا بجد انا كتير مبسوطة وشكرا مرة تانية
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مايو 2011, 1:53 pm

رضا منتصر كتب:
كل سنة وانتى طيبة يا ميرنا ايتها العضوة المتميزة واللى مش ماركة فى المنتدى بفاعلية والله لولا الغائبة الحاضرة ورود الليل ( رنا الجميلة ) والاميرة الهجينة ( غادة الجريئة ) و القطة المشاغبة ( روان الشقية ) وبعض الاعضاء الاخرين كان المنتدى مبقاش له طعم
بالمناسبة معرفة عيد ميلادك مش سر انتى كتبتيه فى المنتدى والمنتدى كاتب انك هتحتفلى بيه خلال هذا الاسبوع فى اول صفحة تحت خالص عرفتى السر اللى عرفوا بيه تاريخ ميلادك

بصى على الصفحة الشخصية وانتى تتأكدى
https://elrifia.ahlamontada.com/u39

احسسسسسسسسسسسسسسسسسسن بردو اشمعنا انا الى كل الناس عارفه انه انا رنا يعنى tongue ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كده استاذ رضا جابها من الاخر ههههههههههههههههههههههههههههههههه وانا بجد بحيك جدااا يا استاذ رضا على الرد الرائع cheers
بس انا بجد افتكرت انا والاميرة الهجينه يوم ميلاد ميرنا من غير المنتدى ومن غير اى حاجه خاالص ولى حضرتك عاوز تسخن ميرنا علينا ولى ايه affraid ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مايو 2011, 2:39 pm

انا اؤيدك الرأى يا رنا ا/رضا شكله بيهدى النفوس
وثانيا عيد ميلاد ميرنا من 15 سنة والموقع بقاله 3 سنين
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالخميس 02 يونيو 2011, 1:01 pm

اود انــــــــــــــــــــــــــــــــى اقــــــــــــــــدم اعتذار رسمــــــــــــــــى لأمورتى الحلوة:
وارجــــــــــــو منها ان تستمحينى عذرا بسبب عدم تواجدى فى عيد ميلادها Crying or Very sad
ميرنا رضا درويش

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالجمعة 03 يونيو 2011, 6:55 pm

بجد انا كتير مبسوطة وسعيدة من كل الناس اللى قالتلى كل سنة وانا طيبة بجد كتير كتير مبسوطة وطبعا على راسهم استاذ رضا بجد كتير شكرا شكرا شكرا
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالجمعة 03 يونيو 2011, 7:05 pm

ماشى
انتى ياللى اسمك ميرنا مين اللى كتب الموضوع اصلا...
على العموم مش مشكلة انا مش زعلانة ...
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالجمعة 03 يونيو 2011, 8:26 pm

ميرنا رضا درويش كتب:
بجد انا كتير مبسوطة وسعيدة من كل الناس اللى قالتلى كل سنة وانا طيبة بجد كتير كتير مبسوطة وطبعا على راسهم استاذ رضا بجد كتير شكرا شكرا شكرا

وانا كمان كتير مبسوطه لالك
ومن متى وانتى مبلشه تحكى لبنانى هههههههههههههههه
انا عارفه انك بتعشقى كلمهم بس مش اوووى كده بردو ......
وعلى رأى غاده اشمعنى استاذ رضا يعنى هههههه ده اانا كتبت فيكى قصيده ههههههههه ( جبتيه لنفسك يا قمرايه )
وتحياتى ليكى يا سكره وبتشكرلك كتير كتير ههههههههههههههه

Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 9:24 am

ههههههههههه
حرام عليكى يا "رنا" كسفتى البنت ...
وبعدين قصيدة ايه دى انتى جيباها منين ؟؟؟؟
وعلى العموم كويسة بردو

وتحياتى الكن جميعا يا فتيات والله انا كتير مشتاقة الكن
بالكى الله يكتب النا ميعاد
وشكرا
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 1:42 pm

الأميرة الهجينة كتب:
ههههههههههه
حرام عليكى يا "رنا" كسفتى البنت ...
هههههههههههههههههه لالالالا ده بس بهزر مع ميرنا حبيبت قلبى Wink انتى دايما كده تهدى النفوس ههههههههه
وبعدين قصيدة ايه دى انتى جيباها منين ؟؟؟؟
من الجوجل طبعا Surprised انا مش بعرف اكتب اشعار ما انتى عارفه
وعلى العموم كويسة بردو
انتى تقدرى تقولى غير كده بردو ولى ايه Suspect
وتحياتى الكن جميعا يا فتيات والله انا كتير مشتاقة الكن
بالكى الله يكتب النا ميعاد
وشكرا
مش قد الكلام باللبنانى بتتكلمى لييييه ههههههههههههه مش بتتقال كده يابنتى
وتحياتى الكن كلكن يا صبايا والله انا كتير مشتاقه الكن بالكى الله يكتب النا ميعاد

سلاااام يا قمرايه ودير بالك على حالك ههههههههه
Ghada ElSharawY

Ghada ElSharawY

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 2:45 pm

مش بتتقال كده بتتقال "ديرى بالك عحالك "
وبطلى فزلكه يعنى اتولتى فى لبنان ...
رنا بلاش نقلل من وقارنا اكتر من كده ...
احنا اتفضحنا بلا فخر ..
اسكتى شوية وقومى ذاكرى.
اوك
ميرنا رضا درويش

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 9:21 pm

فين الكلام اللبنانى ياحولة انتى وهى انا راجعت الموضوع 10 مرات مافيش ولا كلمة مش مصرى وبعدين ماشى بتتريقى عليا ياحلوة منك ليها ماشى ماشى كفاية انا ساكتة على غلطاتكوا الكتابية مع انى هتشل بس بقول عادى دول اصحابى ولو انكم يعنى طلعتوا ............................................
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 9:32 pm

ميرنا رضا درويش كتب:
فين الكلام اللبنانى ياحولة انتى وهى انا راجعت الموضوع 10 مرات مافيش ولا كلمة مش مصرى وبعدين ماشى بتتريقى عليا ياحلوة منك ليها ماشى ماشى كفاية انا ساكتة على غلطاتكوا الكتابية مع انى هتشل بس بقول عادى دول اصحابى ولو انكم يعنى طلعتوا ............................................

هههههههههههههههههه والله انك عثل عثل عثل
اومال كتير كتير دى ايييييييه شكلنا فعلا اتحولنا هههههههههههههه
ابداااا احنا نقدر نتريق على القمر بردو Very Happy
انا عن نفسى معترفه جداااا لانى مش بحب الاملاء والتدقيق Mad خااالص .. واوعى تتشلى ولى يحصلك حاجه لحد ما اجى عاوزه ارج القيكى سليمه هههههههههههههههههههه
تؤ تؤ تؤ طلعنا ايه بـــس ...... بس انا افضى ليكى فى الاجازة ونبقى نشوف الحكايه دى مع بعض ههههههههه
ومع سلامى ليكى يا قمرايه

lol!
نورهان

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 9:46 pm

والله انتى محظوظة اوى يا ميرنا باصحابك دول دا انا نفسى والله صحابى يعملولى كده وعموما واضح انك عسولة زى اسمك كده وكل سنة وانتى طيبة يا قمراية على راى رنا مع ان ده بعد عيد الميلاد
ورود الليل

مُساهمةموضوع: رد: Happy Birthday Ya Gamil   Happy Birthday Ya Gamil I_icon_minitimeالسبت 04 يونيو 2011, 9:52 pm

نورهان كتب:
والله انتى محظوظة اوى يا ميرنا باصحابك دول دا انا نفسى والله صحابى يعملولى كده وعموما واضح انك عسولة زى اسمك كده وكل سنة وانتى طيبة يا قمراية على راى رنا مع ان ده بعد عيد الميلاد

ايوووووووووووووووووووووووووووه كده قولى لها هههههههههههههه
قولى لى انتى بس على يوم ميلادك و انا وميرنا وغادة هنقوم بالواجب وزياده ههههههههههههههه
اه فعلا منونه حبيبت قلبى لازم تبقى عسوله tongue ههههههههه
وانتى كمان ياستى قمرايه زيها ولا يهمك خااالث ههههه
واعتبرى من دلوقتى انه احنا صحاااااااااب Very Happy
وتحياتى ليكى يا جميل

geek

Happy Birthday Ya Gamil
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» happy birthday
» haPpPpPy birthday ya a7la 2mar